۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۱۹۰۷۲۳
9 بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۵۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بامداد پنجشنبه به وقت تهران، 9 بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر مهم ترین اتفاقات و نتایجی که طی این مسابقات رقم خورد. تیم های گلدن استیت وریرز و یوتا جز هم قرار بود مقابل هم قرار بگیرند که این بازی به دلیل فوت مربی وریرز، به تعویق افتاد. 

نتایج بازی ها

نتایج بازی های هفدهم ژانویه

نکات آماری و اتفاقات مهم 

دیترویت پیستونز مقاومت خوبی از خودش نشان داد اما در نهایت اختلاف سطح بدترین تیم شرق مقابل بهترین تیم غرب مشخص شد. کارل آنتونی تاونز (27 امتیاز، 5 از 5 سه امتیازی)، آنتونی ادواردز (27/5/8) و رودی گوبر (19/15) در این بازی در حد خودشان ظاهر شدند. جیدن مک دنیلز هم که بیشتر به خاطر مهارت های دفاعی اش شناخته می شود، در این مسابقه 23 امتیاز (بهترین عملکرد فصل) ثبت کرد. تیبمروولوز در جدول، دو بازی از تیم دوم جدول که اوکلاهما باشد جلوتر است.  

داناوان میچل و دوستانش یک شکست سنگین به میلواکی باکس بدون یانیس تحمیل کردند. اسپایدا در این بازی آمار عالی 31/5/7 و سه توپربایی طی سه کوارتر ثبت کرد. امتیازآورترین بازیکن باکس در این بازی؟ دیمین لیلرد تنها با 17 امتیاز! جرت الن هم آنقدر طی این مدت خوب کار کرده که کسی جای خالی اون موبلی را حس نمی کند، او در این بازی هم 21/13 ثبت کرد. کوز حالا 6 برد متوالی دارد که طولانی ترین روند برد فعال در کنفرانس شرق است. 

بوستون سلتیکس ظاهرا قرار نیست به این زودی ها رکورد بردهای متوالی خانگی اش را از دست بدهد. سلتیکس امروز هم در تی دی گاردن کار سختی نداشت و سن آنتونیو اسپرز را به راحتی شکست داد. آنها این فصل رکورد خانگی ترسناک 0-20 دارند. 

میامی هیت پس از باکس، دومین مدعی کنفرانس شرق بود که سنگین باخت! تورنتو رپترز که با ترید سیاکام دیگر هیچ بازیکنی از فینال 2019 در راسترش ندارد، شروع عصر جدید فرنچایز خودش ر ا با یک پیروزی عالی جشن گرفت. آنها در همان کوارتر اول اختلاف 23 امتیازی با میامی هیت ایجاد کردند و در نهایت هم به راحتی پیروز شدند. در ادامه عملکرد ستارگان رپترز در این بازی را می خوانید: اسکاتی بارنز 20/5/8، ترنت جونیور 28 (8 از 9 سه امتیازی!) آر جی برت 26 امتیاز و ایمانوئل کوییکلی 17/8/9. 

دژانته موری در جریان پیروزی آتلانتا هاوکس مقابل اورلاندو مجیک، آمار خوب 26/5/5 با دو توپربایی ثبت کرد. ستاره هاوکس در این بازی، عملکردش را با میدرنج گیم وینرش کامل کرد. 

نیویورک نیکس با ارائه یک عملکرد خوب به ویژه در دفاع، هیوستون راکتس را زیر 100 امتیاز نگه داشت و پیروز شد. جولوس رندل 31 امتیاز گرفت و جیلن برانسن هم 30 امتیاز به امتیازات نیکس اضافه کرد. 

برندن اینگرام یکی از بازیکنانی بود که امروز موفق به ثبت تریپل دبل شدند. بی آی مقابل شارلوت هورنتس 28/10/10 با سه توپربایی و 7 سه امتیازی ثبت کرد، آماری که در فرنچایز پلیکانز بی سابقه است. جردن هاوکینز هم در ادامه روند رو به رشد خودش 21 امتیاز با 6 ریباند و 6 از 9 سه امتیازی ثبت کرد. هاوکینز هنوز که به میانه فصل نرسیدیم، توانسته 5 بار بازی 5+ سه امتیازی داشته باشد که در تاریخ فرنچایز تیمش بی  سابقه است.

لوکا دانچیچ (33/13/10) و تیمش دالاس موریکس مقابل لیکرز شکست خوردند اما لوکا در شب بازگشتش از مصدومیت، عملکرد خوبی داشت. او تریپل دبل کرد و حالا در سن 24 سالگی، هم اندازه لبران جیمز تریپل دبل 30+ امتیازی دارد (رده سوم تاریخ). هیچ مقایسه ای میان کایری اروینگ و دی آنجلو راسل وجود ندارد اما دی لو امروز از آنکل درو بهتر بود. گارد لیکرز آمار 29 امتیاز با 5 از 7 سه امتیازی را مقابل اروینگی ثبت کرد که عملکرد ضعیفی داشت (12 امتیاز و 1 از 5 سه امتیازی). لبران جیمز در این بازی آماری را ثبت کرد که به آن عادت دارد: 25/8/8. آنتونی دیویس هم این بار تنها یک اسیست تا تریپل دبل کم آورد (28/12/9). 

جرمی گرنت در جریان پیروزی پورتلند تریل بلیزرز مقابل بروکلین نتس، آمار خوب 30/8 را ثبت کرد. او این فصل بیش از همه بازیکنان تیمش سه امتیازی و امتیاز داشته است. با این حال از این بازی به عنوان مسابقه ای یاد خواهد شد که انفرنی سایمنز با فلاتر زیبای خودش، گیم وینر زد. انفرنی 20 امتیاز کسب کرد و در بروکلین هم کسی بیشتر از بریجز امتیاز نگرفت (21 امتیاز). 

/طرفداری.

جدول دو کنفرانس 

برچسب ها: فوت مربی وریرز اختصاصی منهای فوتبال بسکتبال بسکتبال NBA بوستون سلتیکس میامی هیت بروکلین نتس تورنتو رپترز هیوستون راکتس دالاس موریکس دژانته ماری لوکا دانچیچ برندون اینگرام مینه سوتا تیمبروولوز
ارسال نظر
آخرین اخبار